از مزایای خرید فالوور فعال ایرانی چه می دانید؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
از مزایای خرید فالوور فعال ایرانی چه می دانید؟
نوشته شده در چهار شنبه 29 تير 1401
بازدید : 323
نویسنده : مای ممبر

خرید فالوور ایرانی واقعی از جمله کارهایی است که می توانید برای افزایش تعداد فالوورهای پیج انجام دهید. اما مزیت این کار چیست؟

مزایای خرید فالوور ایرانی فعال 

1. افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام

نخستین مزیتی که برای این کار مطرح می شود افزایش اعتبار پیج شماست. بسیاری از کاربران اینستاگرامی برای سنجش ارزش و اعتبار پیج تعداد فالوورهای آن را مدنظر قرار می دهند. پس در گام نخست با خرید فالوور ایرانی واقعی شما می توانید پیج خود را معتبر جلوه دهید و گوی سبقت را از رقیبانی که فالوور کمتری دارند بربایید. (هرچند افراد متخصص و حرفه ای در زمینه اینستاگرام می دانند که فالوور تنها ملاک نیست و خیلی راحت با خرید فالوور اینستاگرام واقعی و اصیل پیج ها می توانند این ارزش و اعتبار را بدست آورند. مثلا پیج تازه کار می تواند در همان ابتدا اقدام به خرید 50k فالوور کرده و خود را کاملا معتبر و پرطرفدار جلوه دهد.)

2. افزایش نرخ تعامل و engagement rate

مزیت بعدی خرید فالوور ایرانی فعال این است که اینگیجمنت ریت پیج شما بالاتر می رود. فرض کنید شما اقدام به خرید خرید 60k فالوور کرده باشید، این فالوورها واقعی و فعال هستند و می توانند در پیج شما فعالیت هایی نظیر لایک، کامنت، save و forward یا share کردن... داشته باشند. همین امر سبب می شود نرخ تعامل پیچ شما بالا برود.

بالا رفتن نرخ تعامل با خرید 60k فالوور به الگوریتم های گوگل نشان می دهد که پیج شما محبوب و پرطرفدار است و مطالب آن کاربردی و سرگرم کننده هستند. در نتیجه اینستاگرام تصمیم می گیرد این پیج و پست آن را به اکسپلور بفرستد. حضور در اکسپلور می تواند به جذب فالوور ارگانیک کمک کند و تعداد فالوورها را افزایش دهد. شما می توانید بهترین نوع فالوورها و خدمات را برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید و خیلی راحت آنها را از سرویس دهنده های معتبر دریافت کنید تا از این مزیت بهره مند شوید.

نکته مهم: 

اصلی ترین اقدامی که بعد از خرید فالوور اینستاگرام باید انجام شود، تولید محتوا باکیفیت و جذاب با توجه به حوزه فعالیت شما به صورت مستمر است. شما می توانید با تولید محتوا هدفمند نه تنها فالوورهای خریداری شده بلکه فالوورهای ارگانیک خود را ماندگار کنید و فالوورهای جدید نیز کسب نمایید. به اینصورت شما ریزش فالوور ندارید و حتی فالوورهای بیشتری به پیج خود دعوت می کنید. شما با کمک ابزارهایی مثل Crowdfire می توانید پست های خود را زمان بندی کرده و نظارت بر نرخ تعامل، عملکرد استوری ها و impressions ها داشته باشید. 

 محبوب ترین خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی

خرید فالوور واقعی لایک زن

یکی از محبوب ترین خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی را می توان خرید فالوور واقعی لایک زن به شمار آورد. این نوع از فالوورها علاوه بر این که بر آمار بخش Followers شما می افزایند و سبب اعتبار پیج می شوند، می توانند پست های شما را لایک کنند. قطعا از تاثیر لایک بر بیشتر دیده شدن پست های اینستاگرامی و رفتن به اکسپلور و ... اطلاع دارید. پس هنگامی که برای خرید فالوور واقعی و فعال ارزان اقدام می کنید که لایک زن باشند. در نتیجه می توانید روی آمار لایک های پیج خود حساب ویژه ای باز کنید و حتی پیج را در بخش اکسپلور ببینید. رفتن به اکسپلور خود مزیت مهم و ویژه ای است که باید در خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان در نظر بگیرید.

در اکسپلور اینستاگرام پست شما برای افرادی به نمایش درمی آید که فالوور شما نیستند ولی به حوزه کاری شما علاقمند هستند. به این ترتیب آنها می توانند پست شما را ببینند و اگر مورد علاقه آنها بود وارد پیج شما شوند. از اینجا به بعد همه چیز به حرفه ای بودن پیج شما بر می گردد. اگر طراحی و چیدمان پیج به شکلی حرفه ای انجام شده باشد، عکس ها جذاب باشند، محتوا مفید و کاربر پسند باشد و ... کاربر متقاعد می شود پیج شما را فالو کند. پس یکی از مهمترین مزیت های خرید فالوور ایرانی واقعی لایک زن را می توان علاوه بر رفتن به اکسپلور جذب فالوورهای جدید و ارگانیک به شمار آورد که در توسعه ارتقا پیج نقش بسیار مهمی را بازی می کنند.

 

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان

وقتی صحبت از خرید فالوور ایرانی واقعی می شود بسیاری به دنبال دریافت خدماتی هستند که فالوورهای آن فعال باشند. به این شکل آنها با یک تیر دو نشان زده اند. هم فالوور خریداری کرده اند و هم فالووری در اختیار دارند که فعال است و می تواند برای پیج کاملا مفید عمل کند. اگر در اینستاگرام فعال باشید و با الگوریتم این اپلیکیشن آشنایی داشته باشید، می دانید فالوورهای فعال اهمیت بالایی دارند. در واقع می توان گفت بخش بزرگی از این الگوریتم به تعامل فالوورهای پیج باز می گردد.

پس اگر هنگام خرید، خدماتی انتخاب کنید که فالوور های فعال در اختیار شما میگذارند، می توانید از این نوع فالوورها و خدمات آنها بیشترین بهره را داشته باشید. نکته ای که در اینجا مطرح میشود سرعت اضافه شدن فالوور هاست. سعی کنید خرید خود را از خدمات دهنده ای انجام دهید که هم معتبر و حرفه ای باشد و هم ارائه خدمات آن از سرعت بالایی بهره مند باشد. همچنین برای اطلاع از قیمت ها و انتخاب ارزانترین سرویس برای خرید فالوور ایرانی واقعی می توانید از چندین خدمات دهنده قیمت بگیرد و سپس بهترین و قیمت مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

شما باید خرید فالوور را از سایت های معتبر که پشتیبانی شبانه روزی دارند و همچنین دارای پروسه کاری شفاف هستند و میزان فالوور و حتی میزان تقریبی ریزش فالوور را برای شما بیان می کنند، انجام دهید. برای سبقت گرفتن از رقبای خود می توانید به سایت مای ممبر اعتماد کنید و موفقیت پیج خود را به ما بسپارید و شروع قوی و بی نقصی را تجربه کنید.

 

در صورت داشتن هر گونه پرسش و جهت مشاوره روی خرید فالوور ایرانی فعال کلیک کنید



:: برچسب‌ها: خرید فالوور 100 درصد واقعی , خرید فالوور ایرانی فعال , بهترین سایت خرید فالوور , فالوور واقعی فعال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: